Wokisme viert hoogtijdagen in Haarlem. De gemeenteraad, voor een groot deel bestaande uit GroenLinks/PvdA, D66 en Volt, heeft besloten dat er een snackbarverbod komt in een wijk. Want mensen kunnen niet meer zelf bepalen wat wel en niet goed voor ze is. #roosheeringa #pownews #woke
🚨 Steun PowNed, word lid: https://www.helpmee.tv
📺 Check voor meer fantastische content ook ons YouTube-kanaal Omroep PowNed!
https://www.youtube.com/@OmroepPowNed
⭐ Ontdek meer van PowNed op onze website en socials!
► Website: https://www.powned.tv
► Facebook: https://www.fb.com/OmroepPowNed
► Instagram: http://www.instagram.com/omroeppowned
► TikTok: https://www.tiktok.com/@omroeppownedofficial
► Twitter: http://www.twitter.com/powned
📨 Tip voor de redactie? Mail naar
[email protected]